donderdag 26 januari 2012

Cards & Things : Sketch Challenge #105









Dit is mijn kaart voor de nieuwe uitdaging van Cards & Things Challenges. Ik vind het een leuke schets.
Ik wilde mijn nieuwe bakers twine gebruiken, welke afgelopen dinsdag bezorgd werden.
Ga eens kijken op mijn andere {blog} (die zal ik tijdelijk gebruiken tot mijn webwinkel af is) om alle 14 prachtige kleuren te zien ! Ik ben er helemaal verliefd op !

* * *

This is my card for the new sketch challenge from Cards & Things Challenges. I think it's a fun sketch.
I wanted to use my new bakers twine, which came in last Tuesday.
Go to my other {blog} (which I'll use until my webshop is finished) to see all 14 colors ! I'm totally in love with them !




Supplies

1 opmerking:

Terry zei

Wat een superrr leuk kaartje Krista!